سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست روکش دندان لمینت کامپوزیت را معرفی نمایید

خطرات اصلی لمینت دندان چیست

    نظر

 مراقبت از دندان های لمینت شده مانند دندان های طبیعی است، اما کمی بیشتر، به عنوان مثال تا حد امکان از نوشیدن نوشیدنی های مضر و رنگی خودداری کنید، از فشار دادن روی دندان ها خودداری کنید و به طور مرتب برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کنید.لمینت دندان امروزه طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که لبخند زیبا و بی نقص آرزوی همه است، مراقبت و معرفی پس از لمینت را جدی بگیرید. هزینه دندان و سلامتی، به شما آسیب می رساند.

 

 

خطرات اصلی لمینت دندان چیست

 

 

خطرات اصلی لمینت دندان چیست :


مراحل نصب لمینت دندان غیر قابل برگشت است.اگر لمینت ترک خورده یا آسیب دیده باشد، قابل تعمیر نیست.از آنجایی که مقداری از مینای دندان در حین لمینیت دندان برداشته می شود، دندان ها می توانند به غذاها و نوشیدنی های سرد یا گرم حساس شوند.هنگامی که لمینت قرار گرفت و محکم شد، رنگ آن قابل تغییر نیست. اگر رنگ لمینت با رنگ سایر دندان ها مطابقت نداشته باشد، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.احتمال جدا شدن لمینت بسیار کم است. برای کاهش این احتمال باید از جویدن یا گاز گرفتن اجسام سخت به شدت خودداری کنید.دندان های لمینت شده مانند هر دندان دیگری دارای حفره هستند. در این حالت ممکن است به جای لمینت از روکش کامل دندان استفاده شود.

 

خطرات اصلی لمینت دندان چیست

 

 

تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان در چیه :

اولین تفاوت بین کامپوزیت ها و لمینت های دندان در جنس آن است. همانطور که گفته شد لمینت های سرامیکی از چینی و کامپوزیت ها از پلیمر ساخته می شوند، تفاوت لمینت ها و کامپوزیت ها را می توانید بخوانید.لمینت ها در آزمایشگاه و کامپوزیت ها در مطب ساخته می شوند. قیمت لمینت دندان بیشتر از مواد کامپوزیت است.لمینت ها ثبات رنگ بالاتری نسبت به کامپوزیت ها دارند. عمر لمینت های سرامیکی دندان بیشتر از کامپوزیت ها است. تراش کمتری در کامپوزیت نسبت به لمینت مورد نیاز است. دوره پخت لمینت های سرامیکی بیشتر از کامپوزیت ها است.